19 Ağustos 2010 Perşembe

Kanada'ya Taşınan Bir Antalyalı'nın Günlüğü

Sevgili Günlük,

12 Ağustos
Kanada'daki yeni evime taşındım. Çok heyecanlıyım. Burası çok güzel. Dağların manzarası muhteşem. Onların karlarla kaplı halini görebilmek için sabrımı zorluyorum.

14 Ekim
Kanada Dünya’nın en güzel yeri. Yapraklar kırmızı ve turuncunun tonlarına dönmeye başladı. Bir atla kır gezintisi yaptım ve bir kaç geyik gördüm. Çok güzeldiler. Muhtemelen yeryüzündeki en harika hayvanlar. Burası cennet olmalı. Burayı çok seviyorum.

11 Kasım
Geyik avlama sezonu kısa bir süre sonra başlıyor. Böyle harika hayvanları öldürmeyi nasıl olurda isterler anlamıyorum. Umarım yakında kar yağışı başlar. Burayı seviyorum.

2 Aralık
Dün gece kar yağdı. Heryerin beyaz bir örtü ile kaplanışını seyretmek için gece kalktım. Tıpkı karpostal gibi. Dışarı çıktık merdivenlerdeki ve garajın önündeki karları kürekle temizledik. Kartopu oynadık (ben kazandım). Kar temizleme makinası (belediye'nin) gelince, garajın önündeki karları tekrar temizlemek zorunda kaldık. Harika bir yer. Kanada'yı seviyorum.

12 Aralık
Dün gece biraz daha kar yağdı. Kar temizleme makinası ile garajın önündeki karları tekrar temizledik. Burayı seviyorum.

19 Aralık

Dün gece biraz daha kar yağdı. İşe gitmek icin garajdan çıkamadım. Burası çok güzel bir yer fakat kürekle kar temizlemekten yoruldum. Kar temizleme makinasına Lanet olsun!

22 Aralık
Bu beyaz boktan dün gece biraz daha yağdı. Kürekle kar atmaktan ellerim su topladi ve belim ağrımaya başladı. Kar temizleme makinasının ben garajın önünü kürekle temizleyene kadar yolun köşesinde gizlendiğini düşünüyorum. Pez.....in

25 Aralık
Yine yağdı. Eğer kar temizleme makinasını kullanan pez...i bir elime geçirirsem yemin ederim o p.ş.u gebertecem. Yollardaki lanet buzları eritmek için neden daha fazla tuz kullanmadığını anlamıyorum.

27 Aralık
All-h’ın belası dün gece yine yağdı. Kar temizleme makinasının en son gelişinden beri 3 gündür karları kürekle atamadığım için eve hapsoldum. Hiç bir yere gidemiyorum. Hava durumunu sunan spiker bu gece 25 santim daha yağacağını söyledi. 25cm karın kaç kürek edeceğini Biliyormusun ?

28 Aralık
Kuşbeyinli spiker yanılmış. 83cm daha yağdı. Bu gidişle karlar yazdan önce erimez. Kar temizleme aracı kara saplandı ve hıyaroğluhıyar sürücü benden küreğimi ödünç istedi. Karları temizlerken tam altı kürek kırdığımı ve sonuncusunu da onun kalın kafasında kırmaktan zevk duyacağımı söyledim.

4 Ocak
Nihayet evden çıkabildim. Markete gittim ve yiyecek aldım. Dönüşte lanet geyiğin biri arabamın önüne atladı. Arabamda yaklaşık 3000 dolarlık hasar var. Bu hayvanların hepsini gebertmek lazim. Lanet yaratıklar her yerde varlar. Umarım avcılar hepsinin kökünü kurutur.

3 Mayıs
Arabayı şehirde bir tamirciye götürdüm. Yollara dökülen baş belası tuzlar yüzünden arabamın kaportası çürümüş.

10 Mayıs
Türkiye'ye kesin dönüş yaptım ve Antalya'ya bir daha ayrılmamak üzere yerleştim. S...im Kanada'yı da karı da geyikleri de....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder